Beslutsångest och trötthet

image59

Tjena på er bloggläsare!
Här sitter jag - igen. Allmänt trött och sliten. Det har inte blivit något pluggande på matten och jag känner inte för att börja nu. Jag tror att jag tar det nästa vecka. Och sen det andra veckan därpå. Det blir perfa ju! Tror jag i alla fall.

I morse tittade jag på Hannah Montana xD och Degrassi: The Next Generation. Ja, nu lyssnar jag på ALY & AJ som vanligt. En ny låt - In a second. Den är också bra. Som alla andra låtar.

Ska försöka plocka ihop inne i rummet och gå ut en sväng. Och så ska jag bestämma mig för ett kamerastativ som jag vill ha - mamma ska köpa ett i Ullared på noetonnet. Sen ska jag skriva en önskelista till födelsedagen - som visserligen är i september - men det är lika bra att förbereda dem, hahaha.

Imorgon är det skola. Har småföretagande och så ska vi springa på gympan och sen slutar jag. Kanske tar en sväng på stan. Solglasögonjakt. Måste köpa ett par nya. Något som skriker: EMMA! KOM OCH KÖP MIG! Funderar fortfarande på dom på BIKBOK. Men jag vet inte. Kanske hittar ett par på H&M eller Gina. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0