Bloggen fungerar och jag är sjuk!

image35Hejsan alla bloggläsare!
Nu är jag tillbaka, blogg.se har ju varit nedsläckt ett tag.
Idag är jag sjuk, vilket jag även var igår och nu sitter jag här, med skabbigt, otvättat hår, snorig näsa och rasslig hals och skaförsöka uppdatera er om hur jag mår. Idag har jag även ont i magen. Och jag hostar massor... det är så synd om mig idag alltså!

Igår var jag ute lite med Pelle Kanin. Hihi, han skutta runt på soldäcket (eller vad det heter) i hela 15 graders värme. Han var lycklig såklart, varit inne hela vintern. Jag var också ute en sväng. Var tvungen att titta till honom så att han inte ramlade ner eller något (osmart som han är). Snuvan blev dock inte bättre av det. Såklart.

Här, på sidan är en bild på min kära Pelle Kanin.

Idag skulle jag egentligen till BFC men hade ont i magen. Hon, läkaren, verkade inte så glad! Men mamma hade försökt att ringa. Och jag med. Kunde väl ha åkt med ont i magen men kände mig inte kry på andra sätt heller (eller vad man säger).

Ska ge Pelle Kanin mat nu. Duscha, klä mig och sen ska jag kanske ta ut honom igen. Men vill helst inte få mer snuva... men det skulle ju vara kul för Pelle om han fick komma ut lite. Han sitter ju bara där nere, i källaren, instängd om dagarna. Och det är ganska mörkt där nere. Och tyst.

/ E

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Söt bild!

2008-04-01 @ 17:50:00
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0