I pyjamas!

Sitter hemma, i pyjamas. Börjar vid två idag nämligen. Fick jobba hemma på näthandeln och vi hade ingen samhäll. Lyxigt. Men ska ta en tidigare buss så att jag kan gå lite på stan och kolla. Det var så länge sen jag var där - har fortfarand inga pengar men jag ska kolla i alla fall. Ska köpa slingfärg - blonda slingor ska det bli. Lillasyster köpa slingblondering på H&M och det ska jag med prova. Sen ska jag kolla lite på stan efter inspriation. Mamma ska till Ullared snart och jag måse uppdatera henne med saker jag vill ha. Så att det inte blir fel.

Ja och efter det så ska jag tillbaka till skolan och göra prov och sen blir det matte tror jag. Eller så ska jag skippa matten. Vet inte. Har prov på torsdag. Ska plugga som en galning. Och pappa ska hjälpa mig! Massor. Japp. För jag ska ha G på det här provet. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas du får en kanon dag och även att du gärna tittar in på min blogg och säger din åsikt om saker och ting. är alltid intresserad av och höra vad andra tycker.Har även en mysig tävling du kan vara med i.
kram♥

2008-04-15 @ 09:14:05
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0