Jag fortsätter att dissa!

Jag vet att jag har dissat er under en ganska lång period nu. Men jag kan inte rå för det. Jag har drabbats av bloggtorka. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Förutom skolan, haha. Så jag kommer att dissa er resterade dagar också.

För jag har en redovisning som går av stapeln imorgon klockan två. Efter besöket i Norrköping på Stadiums lager. Och har ett matteprov på torsdag som jag bara måste klara. Jag kan det ganska bra. Men jag vill plugga lite till. Lillasyster fyller 16 år idag och vi ska se på DH klockan nio! 

Måste gå nu, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

grattis till lillasyster :)

2008-04-15 @ 22:07:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0