Jag kunde inte hålla mig borta (känsliga läsare varnas)


image44


Jag kunde inte hålla mig borta. Har vairt och kollat på lillebror nu och det kommer in bilder framåt kvällen tror jag. Senast imorgon i alla fall :) ... Tog lite bilder på naturen och några inne i hallen ... Hur kul som helst :) Orkade inte stanna till prisutdelningen tyvärr! Annars hade det blivit foton från det också.

Ska göra kycklinggryta snart. Tikka masala tror jag att det blir - eller vad det heter! Med nudlar. Älskar kyckling. Typ det nda köttet jag äter. Mamma åt korv innan hon drog tillbaka till jobbet. Pappa, Sara och Erik har ätit Bullens varmkorv nere i hallen innan Sara och jag gick hemåt. Drack lite cola, men åt ingen korv - jag äter inte det. Hatar korv! Det är det vidrigaste som finns, speciellt Bullens. Jag läste på ingredienserna att det var kolunga och kohjärna i och sen dess äter jag inte korv - aldrig mer is all I've got to say! Men det kanske inte är så med all korv - men i alla fall!

Nu ska jag lägga mig ner och vila en stund! Är så himla trött och det är värsta segt idag. Imorgon är det skola och jag orkar inte! Det är ídrott och svenska och massa annat tråkigt och vi slutar inte förän ganska sent. Segt som sagt. Och hela veckan är det skola. Hela, hela, hela veckan!

Längtar tills mamma ska till Ullared så hon kan köpa en massa till mig. Kom på att man kan ju sy om saker som man köper därifrån. Om det inte passar så bra! Vill ha en skjorta, några billiga väskor, jacka, smink, hårprodukter, filmer, t-shirts, tröjor, byxor, kjolar, linnen och en massa mer! Åh, den 22 åker hon dit! Kommer hem på kvällen! Shit vad kul!

Längtar till sommar och sol. Ledighet. Ja ... kanske inte så mycket ledighet om jag ska sommarjobba. Måste fixa det! Men i alla fall ... sommar! Åh, Köpenhamn blir det nog då! Med familjen! Och så ska jag nog göra något med syrran!

Ska försöka fixa med popupfönstren och lite med designen! Men inte nu! Lillasyster vill ha datorn!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0