Jävla tv-jävel!

Jag är ledig idag och resten av veckan - och tvn har pajat. Ljudet fungerar inte. Jävla skit! Måste använda ljudet från dvdn för att man ska höra något. Så måste köpa en ny tv-apparat nu! NU!

Igår hade vi engelska-nationella, småföretagande och idrott. Gick på stan efteråt. Köpte en jättefin t-shirt. Eller jag tyckte att den var jättefin.

Nu ska jag ut och sola. Det är 19 grader i skuggan! Jag har strukit all tvätt nu på morgonen. Vaknade nämligen klockan 8.44 och satte mig vid tvn. Sen, vid nio eller så, så började jag med att stryka. Oh var så på G att jag strök allt. Hihi, jag har inte legat på latsidan inte. Nu blir dom glada när dom kommwer hem - mamma och pappa. Dom ville att jag skulle stryka min tvätt. Och så strök jag all som fanns. Nästan.

Nu ska jag som sagt ut - fixa diskmaskinen med. Nu när jag är på G. Sen sla jag göra matte ute i solen. Ska fylla mobben med musik och sen ska jag ta matteböckerna, Frankenstein och sätta igång. Sen ska jag försöka få familjen att åka till stan så att jag kan göra mitt skolarbete om rättvisemärkt och det. Sen har jag int så mycket att göra. Har två gympalektioner kvar :) Jaaaa!! Suger sjukt mycket på allt som har med idrott att göra så det ska faktiskt bli kul att slippa det hehe.

Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0