Mår piss-i-helvete!

Har gått runt med ett "id-kort" runt halsen nästan hela dagen. Det var handelns dag och alla som gick handel i hela Östergötland var på det. Kul :) Och Dogge Doggelito var där :) Efter skolan gick jag och köpte ett par solglasögon på Gina Tricot och sen så köpte jag lite cola och en kexchoklad på Netto.

Sov en stund när jag kom hem.

Mamma var i Ullared på Gekås idag och köpte en massa saker. Fick tre par linnen, två par leggings, ett par ballerina skor, två väskor, men ville bara ha en av dem. En jacka, ansiktsmasker, smycken och så fick jag ett stativ, ett litet men i alla fall! Fick ett puder också - men kan inte använda det. Fel färg - mamma bara köper.

För övrigt så mår jag superdåligt och funderar på att stanna hemma imorgon. Mamma har inte hunnit köpa medicin och gråter typ hela tiden nu :/ För ingenting - jobbigt värre. Mamma ska fixa medicin imorgon - hoppas jag.+ att jag har mensvärk och är sjukt godissugen. Ska se på tv nu och sen får jag se vad jag gör! Kanske tar inte bilder och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0