Ny kamera måste köpas!

Hejsan folket!

Min söndag är inte så värst rolig. Jag vaknade tidigt - runt nio eller så. Mamma har okuperat datorn hela dagen + att jag har hjälpt Sara att färga slingor. Blonda slingor. Och nu kollar jag netonnet. Min kamera har börjat dampa. Flimrar på skärmen! Och så blir bilderna suddiga. Bla! Kanske väntar tills jag ska köpa en systemkamera. Mamma får i alla fall köpa ett stativ på netonnet i Ullared. För ett sådant vill jag ha.

Imorgon ska vi spela squash på gympan. Har aldrig spelat det så det ska bli kul. Ska fixa skorna sen. Och efter det så slutar jag för dagen. Slappt! Så skiter i att gå tillbaka till skolan och göra matteomprovet. Slutar ju ändå. Så göra jag matteomprovet på måndagen därefter. Mycket bättre. Ska hem, äta och sen se på hockey. Och så ska jag väl att sussa efter det. Plugga matte kanske.

Ska kolla matteboken lite nu - är så himla trött. Sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0