Pizza och muntorrhet

Lunchen bestod av pizza. Tröstmat efter gårdagen kan man också kalla det. I natt drömde jag om det. Och jag drömde om folk som var efter mig, att jag körde båt, vilket förekommer ofta, och att Bebis, min kanin som dog för ett tag sen sprang i ett hamsterhjul. Jag vaknade upp, ganska förvirrad och torr i munnen. sen somnade jag om igen. Och sen vaknade jag, igen.

Såg på Disney Channel och HSM 2 - eller i alla fall tills pappa ville ha tvn. Sen upp, dator och lunch och nu - dator igen! Ikväll blir det väl att slappa - som vanligt. Och sen får jag se om jag pluggar matte - borde göra ett av de där omproven snart...

image52

Bebis,  jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0