Run as fast as I can

Ursäktar om jag varit lite off på bloggen och hälsar, om det finns några, nya medlemmar välkommna hit och så säger jag hej till alla trogna läsare :)

Sitter här för att skriva engelska arbetet. Eller i alla fall lite av det. Skulle gjort det precis när jag kom hem men såklart så somnade jag. Så får göra det nu. Men såklart så skickades inte mailet så nu kan jag itne göra arbetet! Utan måste arbeta som en galning i skolan! KUL! (INTE)

Funderar i alla fall på att ta mina fina finskor imorgon. Men jag är tveksam! Får se hur vädret blir! Och så får jag inte glömma matten eller engelskan! Eller the medc. Haha, bloggen får agera kom ihåg lista.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0