Vår, godkänt och glass!

JAG FICK GODKÄNT PÅ MATTEPROVET! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! FATTA VAD JAG ÄR GLAD! G, ÄNTLIGEN! Jag är både glad och lättad på samma gång. Legat vaken i natt och tänkt på det! Var supernervös! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Små marginaler dock, 0,4 poäng ifrån. 9,1 var G eftersom att man skulle ha 65% rätt. Men är väldigt nöjd i alla fall!

Nu har jag ätit mina två första glassar. En twister - favorit, och en daim. Tagit lite bilder med kameran och varit på promenad efter glassköpet med Sara. Så himla najs med glass och sol. Ska nog ta kjol och leggings imorgon :) Trevligt! Nu ska jag kolla bloggar med mera. Lägga mig tidigt - är så trött!


image70

Första glassen 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0