Vi hade prov förra veckan ...

Vi hade prov i näthandel förra veckan!

Dagen har spederats på käkortopeden, i matsalen och nu - snart lektion. Ska ha näthandel och efter det så blir det tråkigt småföretagande och sist blir det (bajs-)matte. Glömde (tyvärr) boken hemma så får väl låna hans eller så får jag och N jobba tillsammans. Efter skolan ska jag kanske gå lite på stan. Vet inte ... har sådan beslutsångest haha! Efter, om jag nu går på stan, stan så blir det att åka hemåt. Kolla tv och plugga. Skriva på engelskan och så ska jag väl skriva lite på samhällsarbetet som skulle vara rättat för länge sen xD Jag är så jävla seg! Men det är ju snart sommar och jag orkar inte med en massa plugg + att jag är så jävla hungrig!


LHC vann igår i alla fall :) Kul!


I helgen, eller rättare sagt på fredag blir det kalas, för syster och två kusiner. Hemma hos oss. Och jag ska till Passagen (museum typ) på fredag också. På individuella valet. Ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0