Zzzzz ...

Jag har varit i skolan nu. Haft massor att göra. Är så himla trött att jag nästan somnar. Kanske ska sova en stund innan jag ser på hockey och allt det där. Byta om till mjukisar och kanske ta en sväng ner till affären och köpa lite godis innan med.Det är fint väder ute med så kan ta en promenad - i samma veva som jag köper godis på affären. Jag vet att jag är en godisgris xP men jag kan inte rå för det (säger vi). Men det är ju fredag idag och då brukar jag äta godis - faktiskt! Men ska försöka dra ner på det. Vissa veckor blir det för mycket.

Jaja, snart är det dags för mat, klyftpotatis, schnitzel och bearnaise. Och det är bäst att jag loggar ut och går härifrån. Innan jag somnar. Vi ses senare, eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0