Hej sötnosar!

Jag är tillbaka!
Haha ... inte för att jag har varit någonstans :D hahaha. Men mycket har hänt sen sist.

Jag funderar på om jag ska börja med körlektioner snart :/ Vill ju ha tid på mig. Och har ju massor med tid nu i smooar. Sover ju bara annars :P hahaha. (det är sant) ... fyller ju i september och man vill ju ha körkortet så fort som möjligt... funderar.

Imorgon ska vi till stan. Saras kille ska hem så vi ska släppa av honom vid stationen + att vi ska till Cloetta i Ljungsbro. Och så ska jag fixa linser. Mina glasögon har gått sönder :( En av dom där "pinnarna"  (vet inte vad dom kallas) har gått av på grund av att skruven lossnade :/ Men ska börja med linser. Ska testa bruna :)

Har ju färgat håret igen och det är inte så supersnyggt. Lite oranget lite här och var! Men kanske ska färga det till brunt igen - passar bättre till bruna linser ju :) Eller vad tycker ni?

+ att jag måste köpa en ny kamera. Det är som en lila linje (som en ram) på varje foto. CP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0