Hemma från kalaset

Tackar för alla söta kommentarer gällande bilderna. Det värmer. Så mer bilder kommer upp så småningom :)

Åt morotsbiff och pasta till lunch. Efter det så åkte vi och firade min faster som fyller 26 - eller något. Var jag, mamma och pappa + kusiner och så där. Och mina kusiner (F och O) har fått en sjukt söt hund som heter Tarras. Oh, I'm in love! Klappade på honom hela tiden och så gick jag ut med honom innan regnet kom.

Fick köra hem efter besöket. Blev galen på mamma med sina jävla "nu dör vi" och "kör inte så nära kanten" men det var okej ändå.

Ska laga middag nu (kroketter, burgare och bearnaise) och sätta mig framför tvn. Tror inte att det är något speciellt bra så annars blir det väl att dra på en film.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0