Midsommardans i regnet

Det är perfekt bloggarväder. Vi varit nere och firat midsommaren. Ja,  det var helt okej... tills det började spöregna och man blev asblöt - trots paraply. Fast det slutade regna efter ett tag och vi fortsatte fikandet. Erik vann i alla fall på lotterna som vi köpte - två gånger - så han fick dela med sig av priserna ha fått och jag fick en nalle-nyckelring :D haha.

Ja, jag kollar fortfarande runt efter en Chihuahua. Men jag vill inte adoptera någon om det inte är så att någon har en så han/hon vill bli av med. Någon som vill sälja en Chihuahua valp/blandras-Chihuahua eller skänka bort en till mig och min familj så kan man ju maila mig - mailen finns i popupen bloggaren  - kommer att lägga in den på framsidan av bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0