Otursdag!

Idag har jag sån jävla otur hela tiden!

På morgonen: Internet fungerade inte! Och när det väl fungerade så cpar sig hela datorn.
När jag ska till Linköping: Tåget är trasigt och måste vänta på bussen som ersätter tåget.
När jag ska göra provet: Finns bara ena provet där så jag måste prata med honom efteråt
och så måste jag åka in på onsdag och göra ett!
När jag kommer hem och ska kolla mailen: Så har jag fått mail från min lärare att jag måste
kompletera breven som jag hållt på med i typ två veckor.
Nu: Hittar jag inga nuggets och jag har inte ätit något på typ hela dagen + att jag måste
fixa med en massa skolgrejer.

Jag tycker att det känns bäst om jag stannar i sängen, under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0