PMS-barnet has arrived!

Jag är sjukt irriterad nu. PMS'n har kommit. Jag skulle kunna döda för en chokladbit eller börja gårta om någon sa att mitt hår såg konstigt ut. PMS är det värsta som finns. Tro mig, jag lider verkligen av det, varje månad kommer det. Gör mig arg, irriterad och ledsen, godissugen och den får mig att bokstavligt bo i mina mjukisbyxor, inte bry mig om duschen och den får mig att sova om dagarna.

Som tur är har jag köpt mig choklad och cola så jag slipper att döda någon för det. Och jag har byggt bo i mina mjukisar - ja. Men jag ska duscha imorgon. I promise. + att jag ska tvätta och stryka, städa rummet och komplettera breven.'

/ E!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0