Studenten nästa år då!

Nu har jag slutat för i år och framför mig ligger ett sommarlov som kommer att vara fyllt med massa skoj. Inget jobb denna sommar så ska försöka slappa och ta igen mig. Vad ska ni göra i sommar då?

Mamma hämtade mig i stan efter själva avslutningen. Vi åkte in till Tornby, kollade upp ett recept på apoteket och sen så kollade vi runt i en massa butiker. Fikade på Sannes och efter det så köpte mamma ett par Flip Flops på Intersport och så köpte hon lite på Åhlèns. Sen åkte vi iväg hemåt och på vägen köpte hon jordgubbar - ja, jag fick ta en så jag har redan ätit årets första jordgubbe. Sjukt gott.

Hemma blev det tacos (mumma) och lite tv. Och nu sitter jag här. Pappa är hemma från jobbet nu och mamma och Sara har åkt till apoteket i Kisa för att hämta ut hennes medicin som är slut.

Nu, eller vid fem, ska jag kolla på mitt älskade Hills (besatt) och sen ska jag väl kanske följa med mamma till stan. Hon ska lämna av Sara vid stationen för hon ska till sin pojkvän på landet (jaa, Björnlunda är landet. Ingen vet ju var det ligger). Men jag får se. Är ganska pömsig xD Men får väl ruska upp mig.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0