----

Jag hade så ont i magen förut att jag gick och la mig. Och somnade. Och jag sov så länge att jag inte hann gå till affären och köpa godis - surt. Men min snälla papi hängde med till "Statoil" (det heter inte Statoil längre - det heter ICA Nära numera) och köpte godis där - och chips och dricka :) Världens snällaste pappa har jag :)

Jag är en riktig syndare - jag vet. Mosar i mig massa godis hela tiden, haha. Och colan ska vi inte ens tala om xD Den ruinerar mig - om jag ska vara ärlig.

Ja, jag har mailat en person om en valp jag hittat - hoppas att jag får svar någon gång. Annars får jag leta vidare. Jag är helt besatt av att hitta en hund. Sara flyttar ju till Mjölby till hösten så då kan det vara bra för mig med en vovve.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Oh, snällt av honom! :)

2008-06-22 @ 01:28:31
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0