Veckan och denna dag

Matteprovet gick hur bra som helst. Dock var det inte det stora matteprovet som jag skulle göra utan ett annat. Han hade tydligen inte lagt ner det stora - snacka om irritation. Medans jag väntade på att klockan skulle bli tre gick jag på stan. Drömde om vad jag skulle ha på mig på avslutningen och vad som skulle bli mitt nästa fynd.

Nu är jag i alla fall hemma och så här ser resten av veckan ut + vad jag ska göra färdigt.

Göra klart:
Praktisk marknadsföring - Kosta Boda
Samhällskunskap A - Brevet + uppsatsen + Desmond Tutu & redovisa det
Svenska - Förberedelserna + breven
Matte - Få G

Veckan:
Imorgon - Matte 15.30
Onsdag - Lektion 8.15 - redovisa Desmond Tutu, Mentortid 10.00 - SLUT!
Torsdag - Ledig
Fredag - Ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0