Vaken, vaken, vaken, vaken ...

Jag somnade aldrig. Efter att ha varit ute i regnet och åskan och hämtat in Pellis (som var ganska rädd) och sedan fixat iordning transportburen åt honom så satte jag mig vid tvn. Och där har jag suttit tills nu. Jag har varit vaken i 24 timmar nu. Ungefär... eller nae, vid tolv är det 24 timmar. Och jag kan inte lägga mig nu. Då förstörs hela min dyngsrytm. Detta betyder at jag måste pimpla cola och kaffe för att hålla mig vaken - till åtta i alla fall - då kan jag få sova. Sen är ju min dygnsrytm som vanligt igen. + att jag måste börja ta medicinen igen. Annars blir allt helt fel. Stora pupiller, vaken hela natten, fnitter och ingen aptit. Ja, stora pupiller kommer jag att få i alla fall med tanke på hur länge jag har skippat medicinen. FUCK! Jag måste ta den - regelbundet. Annars blir det såhär.


Jag är så trött ...

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

lovely (=

2008-06-23 @ 11:58:21
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0