Bloggar från skolan!

Jag fryser, har ont i nacken, armarna - ja hela kroppen faktiskt! Till och med i bröstet. Kan vara för att Erik skrämde mig och jag nästan fick en hjärtattack (ont i hjärtat fick jag i alla fall)... Jaja ... Och ändå valde jag att gå till skolan ... fan! Sjuka på G så att säga. Men har prov imorgon - så då måste jag gå! Kanske blir att gå, ha provet och åka hem igen! Men på torsdag måste jag gå. Har ju elsäkerhet då och måste nog gå på det - eller inte nog, jag helt enkelt måste gå på det. Annars blir det inget betyg i arbetsmiljö och säkerhet. Men får se om jag går på matten. Fem timmar hål lockar inte så värst! Får se hur det blir ... det är ju bara två dagar kvar av skolveckan. Om man inte räknar med idag. Och det kan jag väl gå ... så sjuk kan jag ju inte bli på två dagar!

Nu har jag i alla fall näthandel och sen blir det småföretagande (som vi har läxa i och den har jag inte gjort), matte (orkar inte) och efter det ska jag ut i det kalla vädret, gå till stationen och åka hem. Sova, skriva lite på samhällsarbetet och sen så ska jag kanske lyssna på hockeyn. LHC vann igår. Jaaaaaa! Vad glad jag blev! Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Kandi

Samma här! Den kommer säkert vara helt underbar:D

2008-03-18 @ 14:59:44
URL: http://kandismode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0