BLOGG.SE FUNGERAR

Nu fungerar det! Det tar inte lång tid att logga in eller så! Fan vad bra!

Jag gick och lade mig 3.05 i natt/morse. Inteför att jag hade varit ute och festat. Jag håller inte på med sådant. Utan för att jag legat och tittat på A Walk To Remember - helt ensam. Och jag ville se den igen. Igen och igen men klockan var helt enkelt för mycket. Det är den bästa filmen som finns! Fan vad jag grät ... haha! Och jag som hade bettet mig som en tuffing innan - under hockeymatchen. Haha.

Ni skulle ha sett ... dom såg ut som en bunt män som sniffat lim och rökt på. Haha. Dom bara virrade omkring och jag blev förbannad. Hahaha! Och jag kom på att om det finns iceing (stavas?) så borde det finnas grassing - hahahahahaha! Jag är så jääääääääääävla trött! Hahahahahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov jättegott

2008-03-29 @ 09:56:52
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Hanna

haha jaa du har så rätt så :P

2008-03-29 @ 10:05:37
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0