Det snöar! Fattar ni! Det snöar!

Fan alltså!
Det snöar!
Inte lite, utan det vräker ner!

Igår var det härligt väder, sol och 10 plusgrader. Nu är det snö och minusgrader. Och jag som inte tog världens varmaste jacka! Fuck! Sitter på svenskan nu. Ska skriva om filmen Shakespeare in Love. Orkar inte. På gympan hade vi gymnastik så jag har asont på handflatorna.

Ska hem sen, skriva på samhällsarbetet som ska vara inlämnat i veckan. Ska fixa det så att jag slipper pilla med det hela veckan. Äta mat, se på hockeyn (LHC spelar match idag och den visas på tvn) och sen så blir det väl att slappa framför tvn med kvarvarande godis. Och så kanske jag bloggar lite innan läggdags!

På fredag börjar påsklovet. Jag längtar så in i tusan! Det händer inget speciellt på lovet - ska till farmor på påsklunch och sen så ska jag vara hemma. Syster ska till sin pojkvän på lovet. Så mamma ska skjutsa henne till tåget på torsdag. Då kanske hon kan hämta mig från skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0