Halvsjuk

Huvudvärken verkar inte vilja försvinna och mina filmer har inte kommit ännu. Trist! Men jag sysselsätter mig på annat håll. Med att spela Kungen och med att blogga.

Pappa är och handlar schnitzel och pommes och mamma jobbar. Pappa börjar vid tre så det blir en timme ensam hemma - med Erik. Blir galen på honom, när han lyssnar på Linkin Park på högsta volym, när han sörplar oboy och när han ser på Disney Channel hela tiden.

Det enda postiva med denna dag är att det är sol ute och snön håller på att smälta bort. Och att jag har städat rummet och kan sitta vid tvn resten av lovet. Jag är ju faktiskt lite halvsjuk ... eller vad man ska säga. Ska skriva om/rätta klart samhällsarbetet som jag inte har börjat på. Och så ska jag kolla min mail. 

Sen får vi se ... har missat Grey's två gånger i rad så ska nog se på det ikväll. Och godis - jag måste ha godis! Har sånt sug efter godis idag. Choklad. Coca-cola. Åh ... jaja, får se om jag köper något sånt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Haha, men jag fattar inte .. Vad är det som är läskigt med den? :o

2008-03-26 @ 14:16:26
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0