Idolspelet och en massa skratt.

Gårdagen bestod av att jag, mamma och Erik spelade idolspelet. Hur kul som helst - speciellt när Erik sjöng. Och så såg vi på High School Musical 2 - special edition.

Dagen har vi spenderat i Linköping, var och köpte klinkers till golvet där ner och en cykel till Erik. Mamma var även på Rusta och köpte mattor. Ja, efter det så åkte vi hem. Ganska trevligt. Erik och jag var på topphumor och sjöng Status Qou (stavas?)- låtar som vi gjorde om till Rusta och Biltema och en massa annat. Barnsligt som fan - men kul.

Nu har jag precis tryckt i mig en varmkorv, ätit lite choklad och nu sitter jag här. Ska fixa lite med bloggen och sen ska jag väl gå och köpa godis - LHC spelar ikväll och det visas på tv.

Erik: Man ska vara snäll mot sin mother.

Ja, man ska vara snäll mot sin mother.
Kom ihåg det så ses vi lite senare.

Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

låter roligt ;)

2008-03-28 @ 18:46:52
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0