Jag har varit inne på Monki!!

Fatta! Jag har längtat så ini tusan och nu finns Monki i Linköping. Jag är så glad! Det kändes som att jag drömde när jag såg det. Nöp mig flera gånger i handen haha. Wow! Nästa shoppingdag kommer att spenderas på Monki - det kan jag lova (fast jag ska ju spara mina pengar nu). 

Ja, var i alla fall på Netto och köpte en massa godisgrodor och kexchoklad med mera. Fick tre par Hello Kitty strumpor. Och någon gång i veckan så ska jag köpa HSM 2 - har alltid velat ha den. Har ju ettan ...

Kanske skriver mer sen. Ska skriva på svenskan nu - skicka iväg det, skriva på samhällsarbetet som jag inte ens börjat justera och sen ska jag skriva på min bok!

image11

(Bild: kläder från monkis hemsida och loggan är tagen från mittcity.info - samansatt i Photofiltre)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra torsdags kväll nu hörru ;)

2008-03-20 @ 20:36:36
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0