Million things to do

Jag tänker inte lägga ut några outfitbilder eller så. För det enda jag gått klädd i de senaste dagarna är mjukisar, mjukisar och åter mjukisar. Ja, jag antar att det är pågrund av att jag håller på att bli sjuk som jag går klädd i mjulkisar. Och för att det är så mycket skönare än jeans eller leggings.

Det blev våfflor till lunch och kvällsmat (middag) blev fil och müsli. Under dagen har jag slappat ganska mycket och så har jag sovit lite ... tar på krafterna att nysa :D hahaha. Ska jag vara ärlig så var jag faktiskt trött pågrund av att jag bara legat på soffan idag. Eller kan man säga att jag har vandrat runt hemma och undrat vad fan jag ska göra?

Ja, nu ska jag slappa framför tvn - igen, trot' eller ej. Brothers and Sisters är senare ikväll och jag har ingen Disney Magical Chocolate kvar :/ Den som var så god! Men vi ska till stan på fredag tror jag. Och då ska jag köpa mig tio stycken sådana. Sjukt goda kan jag ju bara säga.

Måste be pappa föra över pengar till mig ifall mina filmer kommer imorgon! Så att jag kan betala dem. Då blir det HSM 2 all day long. Ja - får väl ändå inte hämta dem förän efter klockan fem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0