New begining ...

Hej alla mina bloggläsare! Hur är det?

Nu är det äntligen helg och snart är det lov - veckorna går så fort och jag är så himla trött. Och nästa vecka blir det verkligen en pluggvecka. Ska försöka få in bio med tror jag, med lillasyster - mamma pröjsar för jag har inga pengar. Det var så länge sen jag såg film och gottade i McDonald's mat! Syndigt med donken - jag vet! But I can't help it. Och ska försöka hinna beställa skor också - from the U.S tror jag att det blir. Verkade bäst!

Plattade håret idag. Eller testade i alla fall - det blev inte så bra, blev lockigt nere och jag fattar inte hur dom som får det så rakt gör. Men jag ska testa om det går bättre imorgon.


image2

Skolan var slapp! PMB, Inköp - och varuhantering, lunch, svenska - tittade på Shakespeare in love med Joseph Fiennes - lillebror till Ralph Fiennes som bland annat varit med i Den engelske patienten som är en av mina favoritfilmer och Shindler's list där han spelade Amon Göth - och sist hade jag bild och form där vi målade porträtt. Som verkligen inte blev bra. Haha, tyckte inte att det såg ut som jag i alla fall. Men ska fortsätta på måndag.

image3

(Bild: filmreference.com)

Eftersom att jag var så trött så fick det bli lösgodis, cola - köpte chips också. Men det är inte kul att äta sötsaker/chips med mera nu - jag har ju liksom tillåtelse av psykologen eftersom att jag ska gå upp i vikt - "se till och ät mycket socker och fett nu" sa hon ju! Jaja, tittade på Så ska det låta! Med Amy Diamond. Och sen Robins. Och nu sitter jag här och skriver.

Om någon undrar varför jag gjort om i bloggen så var det för att jag verkligen tröttnade på det gamla. Och som ni vet är jag ju drottning i "ta-bort-alla-mina-inlägg"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0