Ny msn och shoppat

Tja, tja tja!

Här sitter jag! Har varit i stan och handlat. Fick bland annat en tvättkorg, en bordslampa och choklad. + att jag köpte mig en t-shirt. Snart ska jag se på hockey och dricka must. Håller för övrigt på att bli sjuk. Nyser massor och så! Ja, blir väl att stanna hemma lite när skolan har börjat antar jag. Får se.

Info för ni som har min msn:
Jag har en annan som jag även tänkt att använda som msn för de som vill. För er som redan finns på min gamla msn: vill ni fortsätta att ha kontakt med mig kan ni ju skicka ett mail till min gamla mail (emmis_1990) så kan jag adda er från min nya. Eller så addar ni mig på [email protected]

För er som vill fråga mig saker kring bloggen/bloggdesign och annat så går det lika bra. Inget förändras. Om jag inte skaffar en annan mail just för bloggen lite senare - om det blir rörigt!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh.. choklad :P fy va gott.

2008-03-24 @ 17:37:39
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0