Ont i huvudet och vaknat flera gånger i natt

Jag hostar och nysr om vart annat och jag orkar inte sätta igång med samhällsarbetet. Har ont i huvudet med, vaknar på nätterna + att jag drömmer konstiga drömmar och vaknar på nätterna av det med.

Igår drömde jag t ex att en i timrå blev mördad på isen (haha, jag vet) och att det brann i skolan och att jag var där och att det var massor snö och att jag kunde flyga. Ja. Det där om att jag kan flyga är inte så ovanligt. Det drömmer jag ofta om. Ja och broar drömmer jag ofta om. Och horisonter och elaka rumpnissar och ibland Turtles på crossar. Ja, men jag vinner alltid i strider. Ja, och jag kan gå på vatten med. Och jag drömmer ofta om båtar och avlägsna, vackra platser. Ja .. jag såg nog alldeles för mycket på Landet för Längesen, Lejonkungen och Svanprinsessan när jag var liten. 

Ja, nu ska jag bege mig härifrån. Dra på mig ett par mjukisar, ta mina förbannade gröna godisgrodor och se på en film. Ja ... mina nya filmer har inte kommit ännu. Men snart ... får se på Svanprinsessan så länge - om lillebror tillåter.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0