På äventyr i Östergötland

Ja, nu har vi varit i Vadstena och tittat på lillebror när han spelade pingis, som han förlorade (haha). Var även på Överskottsbolaget i Skänninge (och mamma bara: här har jag bott, här kommer jag ifrån förstår du lille Erik, detta är min hemstad) där jag fick en mass godis, ett smartisrör (stavas?) med Hello Kitty på bland annat + hårinpackning och tre filmer, varav två var Sex and the City - så det ska jag och syrran titta på sen.

Och så körde jag bil hem! Haha, gud vad duktig jag var :D haha! Mamma trodde att hon skulle dö! Men alla andra var lugna. Tur att hon inte skrek hela tiden, då hade jag stannat och låtit henne gå hem! Varje gång hon började kommentera något så var jag tvungen att be henne hålla käften!

image4

Jag (med oborstat hår, inget smink och glasögon)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0