Det var länge sen ...

Har varit i stan nu. Det var ett tag sen jag skrev sist - har haft feber och har inte varit på humör. Jag köpte Love Actually och Raise Your Voice på MAXI i onsdags + godis och jag fick äran att köra oss hem :) Sjukt bra gick det. Kanske för att mamma inte satt där bak och skrek "Vi kommer att dö!!!!!!!!!!!!!!" och "Nu dör vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". På kvällen gick vi till farmor och sen till brasan (som var oerhört liten) och efter det så drog vi hem. Gick och la mig i princip direkt.

Idag har vi varit i stan igen. Köpte ett par skor - röda tygskor på Stadium och så var vi på RUSTA, plantagen och ikano. Köpte presenter och Sara kollade på inlines och så åt vi på donken. Ikväll ska lillebror på kalas och jag funderar på att ta och prova skorna och samtidigt gå ner till affären. Men jag får se ...
image78

Bild: stadium.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0