I skolan nu!

Ska ha näthandel snart, om några minuter. BFC gick bra som sagt. Snackade inte så mkt, haha. Blev typ bara "Hm..", "Aa", "Nae" och "Vet inte". Vägde mig också och det visade att jag gått upp i vikt(!) trots att jag slarvat med maten ganska rejält hela månaden. Så det är ju bra. Så slipper jag en redovisning om hur viktigt det är att äta och hur viktigt det är för mig att gå upp i vikt.

Ska ha näthandel som sagt. Sen småföretagande och matte (som jag inte gjort uppgifterna i - fattade ingenting alltså!). Sen hem! Och sova! Nae, plugga och sen tv och sen sova. Typ. Eller ... jag vet inte. Det blir som det blir.

Förövrigt då. Sitter här och hoppas innerligt att mina chinos och skor kommit idag. Och så ska jag fråga mamma om jag kan få pengar (500 please) till att handla den där klännigen jag vill ha på bröllopet + lite mer (som om jag inte har egna pengar ...) + lite gott tills på torsdag när mamma ska ha ljusparty och bara jag och Erik är hemma. Sara är i Stockholm och pappa jobbar kväll. Vill verkligen inte vara med på ljuspartyt. Hatar doftljus. Ska plugga matte med. Så att jag kan göra omproven på måndag. Måste verkligen göra dom snart. På måndag rättare sagt.

Vi ses hemma då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0