LJUNKAN PÅ STAN!

Skola på en lördag. Det var Ljunkan på stan och vi skull dela ut lappar typ. Trodde jag. Bara stod där, gick runt lite i en timme. Fick en macka och festis. Sen fick vi åka hem. Bussen gick 13.40 så fick vänta i 1 timme och 40 minuter typ. Köpte en glass (blä - superäcklig) och en aftonbladet.

När jag väl kom hem så somnade jag och sov i fyra timmar. Drömde om en flodvåg igen och vaknade alldeles svettig. Kanske för att jag sov med kläderna på. Men nu är jag vaken. Ska sätta mig vid tvn och kolla på Minutemen. Det är det ända som är bra att se på :D

Imorgon blir det bröllop (mom and dad) och så. Ska bli kul. Ska ta sovmorgon med :D

Vi ses en annan dag pepole.
Fortsätt att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0