EN TILL LISTA

Namn: Emma Johansson
Piercingar: In my ears
Tatueringar: Ingen
Längd: 151
Skostorlek: 33
Hårfärg: Brown
Är du kär i någon: Nej, inte för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nae, this place is pretty amazing
Tänker du på självmord: Nej
Dricker du: Klart, utan vätska så dör man - jävla pucko!
Gillar du att tvätta: Det är väl okej. Försöker ju hjälpa till hemma
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej, åker endast hästkaruselln

Senaste...

Film du hyrde: Hyr inte
Film du köpte: 2 Fast 2 Furious och Just My Luck
Låten du lyssnade på: Aly & AJ - I am one of them
Låten du hade på hjärnan: Aly & AJ - Potential Breakupsong
Låten du laddade ner: Något med Aly & AJ tror jag
Personen du ringde: Mama
Tv program du tittade på: Grey's tror jag
Personen du tänkte på: Ingen speciell

För eller emot...

Utnyttja någon: EMOT
Självmord: det är väl inte så kul men känner någon att det är enda utvägen så ...
Att använda droger: EMOT
Sex före äktenskap: FÖR
Köra onykter: EMOT!
Förhållanden: FÖR - love is all around

Favorit...
Mat: Gillar inte mat
Låt: Aly & AJ - On the ride
Dryck: Cola och vatten
Kläder: Mina ganska nya stupisar och min randiga tröja som jag hittade i källaren
Film: A Walk To Remember
Bil: Mini cooper

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja, med syrran när vi var typ 5 den lilla f*ttan bet mig med sina bävertänder som hon hade på den tiden! Bitch!
Blivit arresterad: Nej

Antal...

Gånger du varit kär: Aldrig på riktigt tror jag 
Hjärtan brustit på grund av dej: Never
Tjejer/killar du kysst:  Ja, någon
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen tror jag
Ärr du har på kroppen: Ett, på läppen, efter läppspalten som jag föddes med

Senaste...
Bok du läste: Hm ... vet inte
Personen du fick mejl av: Sara skickar en massa skit
Personen du fick brev av: Hm ... vet inte.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår?
Hur tidigt stiger du upp:
5.30 almost every morning
Gillar du att slåss: Ja förfan! Erik och jag kör med varann med varsin av hans hockeyhandskar
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Ja, ibland
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur, oekologisk frukt och oekologiska grönsaker
Var har du ont: Ingenstans @ the moment
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nej
Favoritserie: Brothers and sisters
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Ingen av dem
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Nja, sådär
Är du glad nu: Ja, always
Var du glad igår: Nae, glömde medicinen
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nae, men apoteket
Vad dansar du till: Musik?
Stockholm är: En stad som jag blir glad av
Göteborg är: En stad det med?
Kan du sjunga: Klart jag kan, är ju mästare :D
Mer värt än guld: Släkten, djuren och speciellt Bebis <3, vänner
Spaghetti eller makaroner: Inget
Ett land jag helst vill besöka: USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0